Nieuwe uitdaging - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Mariska Groen - WaarBenJij.nu Nieuwe uitdaging - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Mariska Groen - WaarBenJij.nu

Nieuwe uitdaging

Door: Mariska Groen

Blijf op de hoogte en volg Mariska

03 Augustus 2011 | Nederland, Kampen


Beste allemaal,

Voor degenen die het nog niet weten, ik ga naar Amerika. Nee, niet zomaar even een paar weekjes voor vakantie en deze keer ook niet op stage. Ik ga studeren aan de University of Wisconsin Platteville. Een nieuwe uitdaging. Het visum is binnen en ticket is geboekt. Ik vertrek 26 augustus en de planning is dat ik ergens in februari weer huiswaarts zal keren. Ook deze keer ga ik proberen om jullie weer op de hoogte te houden van al mijn belevenissen.

Het plan is dus dat ik een half jaar weg ben. Daarvan ga ik vier maanden naar Platteville. Daarnaast ben ik van plan mijn stageboer in Canada te bezoeken en nog eens rond te neuzen op Michigan State University. Er zijn al een heleboel plannen voor komend half jaar. Nu moeten ze alleen nog even allemaal werkelijkheid worden.

In Platteville zal ik op de campus gaan wonen. Ik weet al wie mijn kamergenote is en we hebben onderhand ook al contact. Het lijkt een gezellige meid. Ik heb mijn vakken al gekozen en heb mijn rooster al. Daarnaast een aantal goede contacten met docenten daar, dus het zal allemaal wel goed komen.

Nu eerst nog de laatste dingen voor school in NL afronden en dan langzaam aan de dagen gaan aftellen tot vertrek.

Groetjes Mariska

  • 03 Augustus 2011 - 18:32

    Leanne:

    Een hele goede reis en studie tijd!! Geniet er van, maar dat gaat vast lukken!!

    Groetjes,

    Leanne

  • 03 Augustus 2011 - 19:26

    Jeroen:

    Geniet van je tijd in de VS! Een tijd om nooit weer te vergeten (kan ik uit ervaring zeggen!)
    Komende zomer ga ik na 11 jaar weer eens een kijkje nemen bij de UIUC (University of Illinois in Champaign), we lopen elkaar net mis zie ik..

    Succes!

    Groet,
    Jeroen

  • 03 Augustus 2011 - 21:30

    Esther Plender:

    Haa Mariska! Je hebt al heel wat afgereisd sinds je van het Ichthus af bent ;) Geniet er van komend half jaar, ik ga lekker je verslagen lezen :) Succes met de laatste voorbereidingen! Groetjes Esther

  • 08 Augustus 2011 - 20:32

    Rick Vos:

    Hey Mariska, leuk zeg! Ik ga ook precies hetzelfde doen:D. groeten Rick

  • 09 Augustus 2011 - 12:10

    Harold:

    Mariska,

    Veel succes met de verdere voorbereidingen! Het wordt vast idd een tijd om niet te vergeten!! :D Leuk dat jij deze dingen onderneemt! RESPECT!

  • 10 Augustus 2011 - 15:19

    Rianne:

    Hee Mariska!

    Ontzettend gaaf dat je dit gaat doen. Heel veel succes en plezier!

    Groetjes Rianne

  • 13 Augustus 2011 - 11:32

    Henrike:

    Oeehh! Nu komt het echt al dichtbij hé! Leuk hoor, succes met je laatste voorbereidingen! :)
    Groetjes!

  • 23 Augustus 2011 - 18:07

    Peu En Henriët:

    Hallo Mariska,

    Alvast een goede reis gewenst! en veel plezier komend half jaar in verweggistan!

    groetjes

  • 28 Augustus 2011 - 14:17

    Hannah:

    Hey Mariska!

    Echt super leuk dat je een half jaar naar de VS gaat! :D Jij reist wat af zeg! Tof!
    Ik hoop dat al je plannen mogen slagen & dat je een geweldige tijd hebt daar!

    Enjoy it!

    Xjes, Hannah

  • 29 Augustus 2011 - 10:53

    :

    Gaaaf Mariska! Weer een nieuwe uitdaging inderdaad. Je zit er inmiddels. Hoe is het daar?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kampen

Mariska

Actief sinds 03 Juni 2010
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 27667

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 15 Februari 2014

Master thesis research @ Kemptville Campus

26 Augustus 2011 - 28 Januari 2012

Studie aan University of Wisconsin Platteville

24 Juni 2010 - 16 Augustus 2010

Buitenlandstage in Canada

Landen bezocht: