Nog 1 nachtje... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Mariska Groen - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Mariska Groen - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje...

Door: Mariska Groen

Blijf op de hoogte en volg Mariska

23 Juni 2010 | Nederland, Kampen

Geachte familie, vrienden, klasgenoten en andere belangstellenden,
(Volgens mij heb ik nu iedereen wel genoemd..)

Ja lieve mensen, het is zover ik ga naar Canada. Wie, wat, waar? Gaat Mariska naar Canada? Ja, voor degenen die het nog niet wisten; ik ga op stage naar Canada!! Ik verlaat Nederland morgenochtend om half 10 voor ruim zeven weken.

Het is natuurlijk een hele geruststelling voor de achterblijvers is dat ik niet in m'n uppie ga reizen. Samen met Bart en Jeanette vertrek ik naar de andere kant van de oceaan. Ik ga daar ruim 5 weken stagelopen in Listowel, Ontario. Het plan is dat ik daarna samen met Jeanette Michigan en Ontario onveilig ga maken :p
Tja, en of ik op verzoek van velen die leuke Canadese vriend mee terug naar huis neem.. Dat weten we over zeven weken. Tenminste, als ik dan nog naar huis kom natuurlijk :p

Ik ga een poging doen om jullie de komende weken op de hoogte te houden van mijn belevenissen. Ik zal niet teveel schokkende dingen vertellen, want dat kunnen jullie natuurlijk niet aan :p Ik zal het netjes houden :)

Jullie mogen mij natuurlijk ook op de hoogte houden ven jullie belevenissen. Ik stel leuke, aardige, lieve mailtjes natuurlijk zeer op prijs.

Ik wil jullie allemaal een hele leuke en fijne zomer wensen. Of je nou op vakantie gaat, keihard gaat werken of gewoon lekker rustig in de tuin gaat zitten.

Liefs Mariska

• 27 Juni 2010 - 11:54

Hoi Mariska:

We wensen je heel veel plezier daar in Ontario, hebben we je natuurlijk wel gemist op een supermooie NRM!!!
    Groeten Jan Joke Jan Dirk en Johan de Groot.