Kemptville, here I am... - Reisverslag uit Kemptville, Canada van Mariska Groen - WaarBenJij.nu Kemptville, here I am... - Reisverslag uit Kemptville, Canada van Mariska Groen - WaarBenJij.nu

Kemptville, here I am...

Blijf op de hoogte en volg Mariska

22 Augustus 2013 | Canada, Kemptville

Hi all,

Voor degenen die het nog niet weten; Ik zit in Canada. In Kemptville Ontario om precies te zijn. Ik ben gister veilig aangekomen na een lange dag reizen. Ik werd van het vliegveld in Ottawa opgehaald door Morgan en Megan die mij zullen helpen met het onderzoek. Zij hebben me in Kemptville naar Tammy gebracht, bij haar huur ik een kamer de komende maanden. Samen met Brian, die hier ook een kamer huurt hebben we de hele beneden verdieping (kelder) voor onszelf. Genoeg ruimte; een grote woonkamer, badkamer en slaapkamers. Moet goed komen ;)

Vandaag ga ik een kijkje nemen op de schoolboerderij waar het onderzoek zal plaatsvinden. Over het onderzoek zelf zal ik niet veel kunnen/mogen zeggen omdat ik geheimhouding heb. Ik doe onderzoek naar bij net gespeende kalveren en de invloed van het gegeven rantsoen (stro en brok) op gedrag en groei. Dit betekend naast uitgebreid literatuuronderzoek ook veel tijd besteden bij de kalveren en die dagelijks verzorgen. Maandag zijn Megan en Morgan al met het onderzoek begonnen, zodat het praktijkgedeelte in december is afgerond.

Mijn adres de komende maanden zal zijn;
Mariska Groen
11 Ferguson Street, Box 1844
Kemptville, ON Canada
KOG 1JO

Tot nu toe lijkt iedereen aardig en gezellig en wordt het volgens mij wel een mooie tijd hier. Ik hou jullie op de hoogte van mijn belevenissen.

Liefs Mariska

  • 22 Augustus 2013 - 17:45

    Harold:

    He Mariska!!

    Fijn dat je goed bent aangekomen! Veel plezier in Canada!
    Voor wie voor je trouwens dat onderzoek uit?
    En moet je ook geheimhouding houden over de resultaten?
    Anders ben ik ook wel nieuwschierig! ;)


    Groetjes, Harold

  • 22 Augustus 2013 - 18:07

    Gert:

    Hey Mariska,

    Heb een mooie tijd daar!

    grtn,

    Gert

  • 22 Augustus 2013 - 18:09

    Ingrid Ten Hove:

    Hoi Mariska,

    Wat een uithuizige neven en nichten hebben wij:-)
    Fijn dat je goed bent aangekomen, en nu gaat het beginnen!
    We wensen je een goede tijd en hou je ons op de hoogte?

    Knuf van je tante en co.

  • 22 Augustus 2013 - 19:11

    Judith:

    Heey mariska

    mooi dat je goed bent aangekomen.
    ik heb het ook heel leuk gehad!
    veel plezier en ik stuur nog wel een mailtje

    x Judith

  • 22 Augustus 2013 - 22:06

    Jenny Velsink:

    Hey Mariska!!

    Het is fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen op je nieuwe woon- en werkplek.
    Hopelijk ben je daar snel ingeburgerd en kun je gaan genieten van je nieuwe avontuur!!
    Een goede tijd gewenst en zet maar gauw wat foto's van je nieuwe onderkomen op de site,
    kunnen we op afstand "meegenieten" :)....

    Bye, bye, t. Jenny en aanhang ;)

  • 23 Augustus 2013 - 11:46

    Jeroen:

    Geniet ervan! Goede tijd in Canada!!

    groet!
    Jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 03 Juni 2010
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 27664

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2013 - 15 Februari 2014

Master thesis research @ Kemptville Campus

26 Augustus 2011 - 28 Januari 2012

Studie aan University of Wisconsin Platteville

24 Juni 2010 - 16 Augustus 2010

Buitenlandstage in Canada

Landen bezocht: